tisdag, april 17, 2007

idag är jag kåt

idag är jag kåt, pengakåt. blev ju fröken slösa i samband med att jag kom på att jag skulle införskaffa min soffa. som blev till ytterligare en tv och en londonresa. men idag kom jag på hur fantastiskt mycket pengar jag kommer ha i maj. underbart.

efter jobbet åkte jag till stan för att besöka kiropraktorn. om det inte hade varit för att jag halvt slog ihjäl mig på fyllan i fredags så hade jag varit rätt bra i kroppen trodde hon. och massagen jag fick förra veckan bidrog till att jag inte ställde till med skandal i kroppen då jag ramlade.
sedan hittade jag min kvinna på götgatsbacken. så vi hade en trevligt eftermiddag på stan bara sådär. åkte senare till min lägenhet och fann där ett nykaklat badrum. jättesnyggt kommer det bli. längtar hem.

Inga kommentarer: