onsdag, april 11, 2007

hör mig själv på radion....oh no.

igår sprang jag in i helene efter jobbet, vilket resulterade i en fika efter att hon varit på bvc med bebisen. det var väl minst sagt på tiden.
sprang även in i eva. inte lika roligt med tanke på vad hon berättade och går igenom just nu. kan inte vara lätt. tänker iallafall på dig ibland.
idag har jag jobbat extra på min lediga dag. såg fram emot att vara ledig men pengar är väl också bra tror jag. speciellt nu när jag bara köpte onödiga ting igår. behövde inte såna där strumpor, hårborsten var inge bra, läppglansvardetnuvarförnågot var helt värdelöst så det fick mamma och foundation-stick behövde jag faktiskt inte heller eftersom jag redan har ett.
idag när jag var iväg på en härligt skön helkroppsmassage efter jobbet råkade jag gå dit utan pengar till råga på allt. haha. men trodde ju att jag kunde betala med kort för det kan man hos kiropraktorn och det här var ju på samma ställe, men icke. men nu har jag betalat iallafall.
imorgon ska jag gå upp kl 04 för tredje dagen i rad, hoppas kunna lägga mig tidigt för jag är rätt död egentligen. efter massagen idag åkte jag till farsta och hängde lite med kvinnan och så upp i lägenheten, träffade en hantverkade också. så nu vet dom att det bor någon i min lägenhet, på riktigt.

ska nog inta badkaret...

Inga kommentarer: