söndag, april 15, 2007

så gott som gratis...

helgen är redan över. känner inte för måndag imorgon. i fredags jobbade jag kväll och åkte sedan på en annorlunda hemmafestupplevelse hos kusin i midsommarkransen. det var som ett claras fast hemma. jag åkte dit med mina 3 öl jag fick ta av mamma för att umgås lite med mina kusiner och brorsan ett tag. det bjöds på sprit, jag blev snorfull och har fortfarande blåmärken och ont i kroppen efter mitt fall i golvet.
i lördags fick jag glatt veta att jag var inräknad i nattas middag hon skulle ha på lördag kväll. vilket hon dock hade glömt bort att berätta. så min eventuella grillning hos pat byttes ut mot en supermysig middag där det bjöds på god mat och alkoholhaltig dryck hela kvällen. klockan var en bra bit över tolv när vi äntligen kom iväg och vi drog till marie leveau, klubben trodde jag men det var visst övervåningen/resturangen som alla andra haft i tankarna. men gratis funkar och hade jag tagit en springnota på min shot (som jag tänkte) så hade den här helgen blivit helt gratis.

Inga kommentarer: