måndag, april 02, 2007

imorse när jag vaknade (ur en väldigt störd dröm dessutom) kunde jag bara inte få upp ögonen. jag somnade innan klockan var 22.00 igår men shit vad trött jag var. jag har faktiskt inte tagit för mig någonting idag. förutom att jag tog svängen förbi bageriet efter jobbet. åh gud jag hatar sl eller alla kunder som inte fattar någonting. har kanske inte bestämt mig. eller jag väljer nog båda.
skulle dansat idag men jag orkade inte. jag somnade i brorsans säng med katten istället. så mitt klippkort jag köpte för mycket pengar kan man ju kalla bortkastat men jag får leva med det.
varit uppe på våran stökiga vind och röjjt lite. ska nog försöka sälja 2 av mina jackor som hängt där i många år nu. och även mina tåspetsskor (som jag råkade köpa i fel storlek) och steppskor.
mina kängor från 1800-talet är dessutom återfunna nu. har undrat ett tag vart dom egentligen tog vägen. jag ska göra något bra med dom. min gammelfarmors någonting hade dom en gång i tiden. mycket mycket längesen. jag hade dom när jag var liten. pippikängor var det på den tiden. haha.

imorgon flyttar min lilla a-m till new york. och vi hann inte ses något. jättetråkigt.

Inga kommentarer: