måndag, april 23, 2007

jävla vecka

det här är ju för övrigt en vecka som jag helst skulle vilja hoppa över. som det känns nu. men när torsdagen är fördigjobbad är det förhoppningsvis inte så farligt som jag befarat. men vi är inte där ännu. idag förstördes min dag med ett telefonsamtal från jobbet. menade han att jag skulle behöva stå alldeles jävla själv hela kvällen??? åkte till jobbet med ett dåligt humör. men dagen har faktiskt flugit förbi helt smärtfritt. och sahara hotnights fick mig något att fundera över. något bra.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

hej gumsan!
fan vad länge sen, kanske kan ses till helgen? har så mycket med min matte nu så kvällarna bara försvinner för mig...
saknar dig ialla fall - massor!

pusspuss

Jennie sa...

har inte så mycket planerat för helgen så d kanske vi kan. vi får höras om det.
nu ska jag iväg o jobba/dansa.
puss o kram