söndag, april 08, 2007

påskhelg

jaha då har det varit långhelg. fast helgen är ju inte slut än.

torsdagen bjöd på jobb + övertid sen hem och nana för att orka med att festa hela kvällen. det orkade jag inte iallafall. förfest hos jonna och marie. faktiskt lite utöver det vanliga. sedan teatron. jag hittade massa pengar och det var en helt ok kväll. men alldeles för tidigt hittade jag mig själv alldeles för trött och för full så jag drog. det var en katastrof att ta sig hem till haninge till råga på allt.

i fredags hade jag en heldag med min kvinna. haha. känns som hon kommer få ha det smeknamnet på något sett. vi var på hennes ex konstutställning i farsta gård och det var.....mycket jord. sen satt vi på ett jäkla turistfik i gamla stan och drack kaffe, hörde det tyska språket och pratade om tragiska saker. inget mer sagt om det. sen en söderpromenad innan hon hängde på mig hem till mamma och haninge. käkade massa gott.

i lördags morse var jag otroligt glad över att jag inte följde med ut på 90's...jag var helt död som det var. såklart lite tråkigt att missa en kul kväll men men. jobbet var segt som alltid när det är helg. hem till mormor och morfar på påskmiddag för att sedan åka till fridhemsplan till natta och fredrik. dricka 2 glas vin innan vi drog till ace. hann dock bråka med bankomaten innan vi kom iväg. hade en kul, mycket givande kväll. blev inte alls lika lugn och sansad som jag tänkt mig.

faktisk mått bra idag, inte varit bakis och inte varit så värst trött heller. tackar jag för. men dagen på jobbet har varit sååååå lååååång. vi möttes upp några på carmen ikväll men nu får det vara slut på alkohol för den här helgen. nu behöver jag sömn. men först ska jag bränna ut spung på dvd-skiva.

Inga kommentarer: