tisdag, maj 01, 2007

helg mitt i veckan

låg helt utslagen hela söndagen. ska aldrig mer bli magsjuk/matförgiftad när jag är ute och festar.
igår var det tydligen valborg igen då. sjukt lugnt på jobbet men hade endå sina hysteriska stunder. jävligt glad att jag jobbade morgon. hem och nana för att orka med kvällen.
blev en lugn och trevlig valborg. vi började rätt tidigt på carmen. jag och grabbarna. blev lite väl grabbigt emellanåt men roligt. erika och hennes vän hon hittat på tunnelbanan kom dit och svepte en öl innan hon och jag och vännen drog till stampen. där var det mycket folk och väldigt trevligt. träffade gamla grundskoleklasskompisar. jättekul. och vi va alla där för att se aright!. världen är alltid så liten. efter att ha stannat ganska länge på stampen drog vi vidare till little persia, för att dricka billiga drinkar. eller billig drink kanske, som jag dessutom blev bjuden på. jäkla mongon som jobbar i baren där. sen vart det faktiskt hemgång.
idag sov jag länge länge. och har inte haft många lugna stunder idag inte. har rensat bland allt skit på vinden. fan vad man har grejer. så nu har jag 7 banankartonger som står och väntar på att få flytta med mig hem till farsta snart. jag vill inte ens titta på dom.
det är banankartonger överallt i det här huset för övrigt.

Inga kommentarer: