lördag, maj 05, 2007

ingen bakfylla, ingen fest...

jobbat idag som sagt, det var sådär. som alltid när det är helg.
åkte hem till min lägenhet för att kolla läget. mitt prelimenära besiktningsdatum är ju faktiskt redan nu på torsdag. tycker jag borde få någon slags information om det snart. det tar sig men vart tänker dom sätta upp min handduksvärmeblablabla någonstans egentligen?? och torkhissen är lite av en besvikelse, jag vill inte ha den där.
tog pendeln till söder. tänkte mig lite snabbmat på mcdonalds för ovanlighetens skull. jag fick en utskällning i kassan. det öppnades en ny kassa och eftersom att ingen ställde sig i den så passade jag på. hade ändå bråttom och det fick jag fan för. av kunderna som stod kvar i samma kö och tyckte jag trängde mig.
varför äter jag på mcdonalds? jag tycker ju inte ens att det är gott. (när jag är nykter)
sedan blev det till att titta på spiderman 3.



skippar att festa ikväll. jobbet kallar ju imorgon bitti. har köpt "trädgårdsmöbler" i variant mindre att ha på min balkong istället.

Inga kommentarer: