lördag, maj 26, 2007

jag har gjort det igen, fast det var inte på riktigt.

ser ut som att jag har fyllt år eller som att jag bor i en blomsteraffär. blommor överallt. dom är väldigt fina men kommer inte leva länge. tyvärr.
föreställningarna har gått toppenbra. mina småttingar fick otroligt mycket beröm idag av alla möjliga, en äldre kvinna som dansade med "tanterna" berättade att hennes 34årige son suttit i publiken och faktiskt börjat gråta för att dom var så himla fina. ett mycket gott betyg tycker jag.
när det var dax för mina äldre tjejer så dök, av okänd anledning, aldrig C upp. ingen vet varför. hoppas att det inte har hänt något och jag hoppas att hon inte glömt bort. okej, en tjej borta och våra scenkläder i ett nummer skulle helt och hållet tappa sin effekt utan C. av någon otroligt bra anledning så bar jag omkring på hennes tröja till lördagen. jag fick vara med och dansa. jag har stått på scen igen och det var jäkligt skojjigt. dom tyckte också det var kul att ha med fröken i gruppen.

ikväll spelar jonna och marie skivor på ace, vi ska dit och supporta. bli fulla och ha jätteroligt.

Inga kommentarer: