söndag, maj 13, 2007

så var helgen över, fort gick det.

i fredags hade syster bjudit släkt och familj på ettårskalas. det var trevligt. gott med tårta. kul att träffa alla. men efter det tog jag min vinare och åkte till farsta. lite snabb förfest och sedan in till 90's. hade väldigt kul men ibland var det för mycket och ibland var det helt fantastiskt. sjukt nostalgiskt. hade jag fått höra bombastic hade jag blivit galen på dansgolvet. eftersom att jag fått höra från andra att jag var så jävla full. jag tror inte en sekund på att jag sa så där om bajset. ett helvete att komma hem men det gick.
eftersom att jag håller på att installera mig i mitt hem igen så hade jag bestämt mig för att storhandla. jävla tur att jag tog med pirra till ica maxi. gå där med kundvagn. ja det blev en chock i kassan och kontot vart nästan tomt. och jag orkade knappt dra hem kassen på pirran. man blir ju sugen på allt, det här vill jag ha och det här vill jag ha och det här behöver jag nog inte men det vill jag ändå ha.
jag var så slut och bakfull efter den turen till ica att jag började överväga att faktiskt stanna hemma denna lördagkväll. men icke, det blev förfest till schlagerbidragen + att jonna spelade och dansade till ukrainas låt minst 10 ggr innan vi kom iväg. sen blev det en rolig men lite störd kväll på ace. jag har alltid kul på ace när jag är där med natta. jag vet inte varför. det kanske är något i drinkarna. fast igår var mina white russians sjukt snåla på sprit. fast jag hade kul ändå.

nu är min lägenhet helt fit for fight att bo i igen. det är så himla fint hemma. jag har gjort om en hel del och mitt badrum. en skönhet.

Inga kommentarer: