måndag, maj 21, 2007

lugn och fin

helgen var lugn. go for it mr. liver gick i graven i fredags så vi var där och festade sista natten. blev mycket dans mot slutet. pat bestämde sig för att beslagta min säng och jag som inte kunde somna fick krypa över till min soffa. vaknade rejält när rene ringde och väckte mig framåt lördag förmiddag.
var på viktors kalas på lördagen och saknade helt humöret för utgång. åkte hem, lagade sen middag och efter mycket velande stannade jag hemma. min plånbok var minst sagt överlyckig. själv var jag inget speciellt.
rene kom över på frukost på söndagen, det var gott, vi vart proppmätta och skrattade rätt gott åt lilla my. hon är fantastisk.
söndagen var lång. kändes som att jag var klar för dagen redan kl 15. mådde inte så himla bra heller. jätteförkyld och tung i huvudet. pollen?? spenderade kvällen med entourage. bra serie asså!!

idag har vi repat på scenen i erskinsalen. mina danselever kommer vara så himla duktiga i helgen då det är förställningar som gäller.

Inga kommentarer: