tisdag, maj 22, 2007

åh jag älskar pengar!!

trött idag på jobbet, kom en liten mongolid tjej och bad om ursäkt för att hon stulit några tidningar igår. fick även höra av min kollega att polisen varit hos oss igår och efterlyst samma mongolida tjej eftersom hon hade sprungit bort.

posten var sen idag. började nästan tro att jag skulle bli utan mina dvdfilmer jag beställt. men klockan 14 damp dom ner på hallmattan och jag kunde inta soffan och så somnade jag till finlandsvenkan.
mina lönespec:ar kom också idag. åh jag älskar pengar!!

ikväll har jag och erika varit på långpromenad. promenerade till sköndal och hamnade på kyrkogården till slut. vi visste inte riktigt vart vi var. lite kusligt var det och vi såg ugglor. har nog aldrig sett ugglor ute i naturen förut. dom var väldigt fina. sen letade vi oss tillbaka till något vi tyckte oss känna igen och så var vi på rätt väg igen.


jag vill göra något kul, jag vill köpa något dyrt....hm....måste fundera på det där.

Inga kommentarer: