onsdag, maj 23, 2007

vecka 33

mötte rene i örby idag, sen tog vi en sväng till högdalen för att vidare åka mot stan. fika på string. dagens kyckling/pastasallad var rikigt maffig, brukar dom inte vara längre. bra då vart jag nöjd.
vi bokade även in att vi sticker utomlands vecka 33, men vart det bär av har vi inte bestämt ännu. ska bli jävligt skönt. imorgon blir det ett snack med chefen men det borde väl inte vara några problem att ge mig min sista semestervecka den veckan.

har varit ledig idag, jäkligt skönt. men jag väcktes kl 07.41 av borrande i väggen. mindre roligt. vaknade med huvudvärk, har fortfarande huvudvärk. ska lägga mig i soffan nu tror jag.

4 kommentarer:

PunkPrincess sa...

pengar är bra och kul! fan vad härligt med utlandssemester, var tänker ni åka?

Jennie sa...

aldrig fått så här mycket pengar förut. på en o samma månad. jihuu.
vi har inte bestämt oss. ja får inte ledigt vecka 33 men vi åker 34 istället. men d blir väl runt medelhavet, kanske kroatien eller ja vet inte. får se va d kostar o så.

PunkPrincess sa...

ahhh - kroatien är ju helt underbart, passa på innan dom går med i eu!

härligt - grattis till lönen :)

jag fick typ den sämsta genom tiderna... vet inte hur det här ska gå...

puss

Jennie sa...

jag har ju fått 2 löner + stambytepengar. helt galet! men kul.
hur gick d på provet idag då??

puss puss