fredag, mars 09, 2007

värmeslag

jag kommer somna otroligt gott inatt. jag är helt mör i kroppen. idag har jag varit ledig och inte gjort så jättemycket. legat och halvsovit hela morgonen till ljudet av förskräckligt oväsen och lyckades nog runt 11tiden att somna om på riktigt. då hade väl hantverkarna lunch. men helena ringde tack och lov, då vaknade jag till liv.
varit ute en sväng i det härliga vårvädret som faktiskt tittade fram fram mot eftermiddagen. åt tophat i solen. härligt.
kusin fyller 22 år idag med. grattis grattis, jag glömde inte att ringa henne heller.
den här fredagkvällen har varit lite utöver det vanliga men himla trevlig. rene bor i sköndal just nu så jag åkte dit och vi åt tacos med martin och daniel. sen badade vi bastu jag och rene. massa tjejsnack. mycket snack om tiden då vi var 20 år, och helt galna. vår fylleresa till mallis bland annat. och när jag bara gjorde störda saker för att jag var så kär i axel. haha. det var mycket roligt iallafall att bada bastu men jag klarade inte värmen till slut. sånt som händer när man är ovan. sen insåg jag dock att klockan var ganska mycket så jag tog bussen hem i rimlig tid. imorgon ska det jobbas.
jag är helt slut i kroppen. ska nog diska sen sova. på söndag får jag besök av lillasyster. och av pappa ska jag få en brödrost och en kaffebryggare. nice!

Inga kommentarer: