lördag, mars 03, 2007

tokfylla. för alla utom mig :(

ofantliga mängder alkohol och jag har själv bara tittat på. jag har verkligen mått skit alltså. inte kunnat äta på flera dagar för att jag bara haft jätteont i magen och mått så himla illa. igår när det var fredag och allt fick jag gott stanna hemma och vara bästa vän med min soffa. men jag såg monster, otroligt bra film. på kanal 9 som jag lyckades söka fram på tvn efter lite svordomar. innan klockan var 12 gick jag faktiskt och la mig för jag klarade inte av att hålla mig vaken längre. imorse snoozade jag otroligt länge vilket var otroligt skönt. och medans jag låg där i min sköna säng kändes det som att jag mådde rätt bra ändå. men när jag väl gått upp kände jag hur svag man var trots allt. höll på att svimma i duschen. svartnade för ögonen och tinnitusen var outhärdlig för en liten stund. jätteobehagligt. la mig i sängen tills det gick över. åt havregrynsgröt till frukost vilket nog var behövligt för min mage som skrek tom. åkte till jobbet med tron om att jag skulle åka hem så fort jag kunde efter mötet. men jag kände mig ändå ganska bra och mat skulle jag ju verkligen bara behöva så jag följde med till haninge värdshus och tryckte i mig så mycket jag kunde av min grillbiff, pommes och bea. sen var det bara att andas lugnt efter att kroppen fått sig en chock. mötet var faktiskt givande idag. jag fick 4 yezzlotter för att jag gjorde så vi fick ganska bra poäng på senaste mr shopper. vann dock bara 25 kr. det var ju lite tråkigt.
hade jag varit frisk hade jag nog varit död vid det här laget. T stackaren jobbar imorgon så hon var smart nog att dra hem ganska tidigt men chefen och A var ju sjukt fulla båda två. vi stannade på värdshuset bara för att A skulle få sjunga karaeoke. men det blev aldrig någon så vi valde att kl 21 lämna stället för både chefen och A behövde få åka hem och sova. det där chefenbetalar slutar oftast i total fylla eller slutar alltid så. så jag vet inte, se det positiva att man slipper ligga som ett kolli imorgon och vara så otroligt bakfull?? fast jag hade ju haft roligare ikväll/idag om jag också kunnat supa till. fast då hade jag ju iochförsig varit död nu.
så nu är det lördagkväll och jag sitter än så länge hemma. har just kommit hem. men jag tvivlar på att jag kommer vända och åka in mot stan. kan ju ändå inte dricka. är glad att jag överhuvudtaget fick i mig mat idag. förbannade mage. kan vara så att jag fått irritation på magslemhinnan pga av min otroliga konsumtion av ipren under februari månad. det har jag lyckats läsa mig till på internet att man kan få. sen kan det ju vara den där kycklingen med som har spökat. magsjuka magkatarr spela roll vad det är, jag vill inte vara sjuk....

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

tja!
jag har också varit hemma - hela kvällen, har faktiskt varit riktigt skönt :) men tokigt att festen slutade så där tidigt, haha. Nu ska jag sussa så jag orkar upp tidigt imorgon - åker in till jobbet och sen kommer jag till dig :) kan vi inte ta en sväng i farsta centrum?
Puss Puss