tisdag, mars 06, 2007

vilken överraskning....

igår förresten, på jobbet, smög det sig fram en kille/man bakom ryggen på mig och presenterade sig lite tyst. så jag vände mig om. oh my god. den här mannen, ja han är nog en man, bjöd ut mig för ca 4 år sen. när jag jobbade ett kvällspass. han ville att vi skulle gå och se något tillsammans. något på dramaten kanske?? det ville inte jag. han var sig lik. han hade gjort sig av mig sina runda glasögon och var betydligt mer gråhårig nu dock. undra hur gammal han är, säkert 50. fy fan. undra om han kände igen mig? det måste han ha gjort. kanske ska tilläggas att han presenterade sig för mig pga att han kom i ärende från dagens nyheter, han ville inte bjuda ut mig igen.

nej, ikväll blir det bara soffan och queer as folk. me like.

Inga kommentarer: