söndag, mars 25, 2007

packat/packad


arcade fire på cirkus i fredags var så jäkla bra. mäktigt som fan. men lite besviken var jag att dom inte spelade neighborhood (power out). den låten jag mest av allt såg fram emot att få höra eftersom jag använt mig av just den väldigt mycket när jag dansat. solo i skolan och även undervisat. men nu gick jag miste om det.
jag rene martin och fredrik drog till söder och drack några drinkar efter spelningen innan vi sa tack och hej och jag drog till debaser slussen med erika och co.
igår förfestade vi lite hemma hos jonna och marie sen testade vi teatron...hm, jag har inte bestämt mig om jag gillade det stället men det var hur som helst en trevlig kväll. teatron var en fin version av frog i london. väldigt likt dock betydligt mer sunkigt och rockigt i london. jag och pat drog till max och underhöll nattmatsgästerna på bästa sätt. på nattbussen hem blev jag snudd på spydd på iallafall stänkt på. fruktansvärt äckligt.
packandet har gått ganska bra, idag har jag tagit mitt pick och pack och nu är jag stationerad i haninge för en tid framöver.

Inga kommentarer: