måndag, mars 19, 2007

dom bara förstör

fick glatt gå upp kl 07 imorse för att vara färdig och påklädd när hantverkarna kom 7.30. bädda sängen och så gömde jag datorn i garderoben. jag är lite av en mes. ska främmande killar springa runt hemma hos mig får jag för mig det mesta. jag satt glatt och tittade på när elkillen drog om elen och skitade ner här hemma fram tills att klockan blev 10. då mötte jag rene vid tunnelbanan så gjorde vi farsta centrum och käkade lunch på kinesen. sen var det jobb som gällde. känns som att jag aldrig någonsin förut gjort något vettigt innan jag jobbat kväll. vet jag ju att jag har men det händer sällan. hm...
ikväll när jag kom hem möttes jag av dessa gigantiska strömbrytare som nu ska pryda min lägenhet och hittade ett fruktansvärt hål i min vägg. okej inget hål men dom har slagit sönder väggen en aning. dom bara förstör. och skitit är det överallt. och jag har trott hela kvällen, den korta stund jag varit hemma, att dom var klara men så gick jag in på toaletten. dom är inte klara. fan då har jag dom säkert här imorgon när jag kommer hem från jobbet. jobbigt.
har fått en stor rulle plast också. så att jag nu kan påbörja min flytt och sedan plasta in mina ägodelar.
nu ska jag kolla ett avsitt av spung 1.0 innan jag intar sängen.

Inga kommentarer: