torsdag, mars 08, 2007

sushi

verkligen en superhärlig dag. först jobbat. när jag kommer till jobbet på lite lagom humör så ser jag en lapp till mig "chefen ledig idag, A kommer kl 7. kör hårt!" roligt att jobba med A. och äntligen fick jag mig min tophat när det var dax för hemgång. smakade precis som förr, lika god. ingen speciell men det är något speciellt ändå med den glassen.
hem en stund sen åkte jag till stan. till urban outfitters. asså gud, kliva in i den affären och det var som att vara tillbaka i london. sjukt snygg affär och sjukt snygga grejer....och dyrt. min absoluta favoritaffär och den ligger på biblioteksgatan. hur ofta är man där? aldrig! var och hörde mig för om min taklampa som jag köpt i den affären fast i london. tillbehörande grejer finns tydligen bara att köpa i butikerna i usa eftersom att allt är lite annorlunda mätt där. så det blir till att åka till någon lampaffär eller till morfar.
sen mötte jag snygga natta som var nyklippt och fin. men den kvinnan är makalös. så är det bara. men det vet hon om. jag fick pats tröja av henne och hon fick londonbilderna av mig sen skulle hon fika med sin far och jag träffade helena. vi gick till ett sushiställe vid mariatorget, så himla mysigt ställe och jättegott. inte alls farligt dyrt och trevlig personal. följde med hem till henne sen och tittade lite på hennes nya snygga mac. hade lite mysigt innan pat ringde för att möta upp mig så han kunde få tröjhelvetet. så tog vi sällskap med pendeln hem.
haft superkväll. mysigt gumman. nu får vi hitta en pluggkväll bara. och nån kväll vi kan åka till johan och supa. ellerhur????

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

ja - fan vilken bra kväll det blev :) du gav mig en massa positiv energi!
tack tack

pluggkväll och supkväll - det blir bra, vi får kolla kalendern...

haha, ja snygg är den men det är mycket att lära sig, jag är glad att jag har fått igång internet och har börjat lära mig hur man ska tänka för att förstå den, men jag gillar kameran :)

puss & godnatt

Jennie sa...

tack för att du ringde o väckte mig imorse. shit ja hade somnat om där. haha. lät säkert yrvaken oxå.
ja igår va en helt perfekt torsdagkväll. pussen o kramen