måndag, mars 05, 2007

ingen vinter mer, ge mig vår!!!

lite avslaget på jobbet idag. haha. alla var slitna. undrar varför?? skönt att det inte var tokstress hela dagen med andra ord. när jag kom hem möttes jag av toaletter och handfat som stod överallt inne i porten och i min hiss skulle jag aldrig i livet vilja fastna. vågar knappt åka. den är intäckt i spånskivor, det är jättemörkt och läskigt där inne och luktar gaffatejp. något enormt. har inte varit alltför mycket oväsen idag men jag antar att det kommer bilas imorgon. tur att jag ska upp tidigt och åka till kiropraktorn innan jobbet. har dansat lite hemma idag. faktiskt fått lite gjort äntligen. men har inte åkt iväg och dansat själv, helt fit for fight är jag faktiskt inte. efter en timmes slummer i soffan råkade jag laga middag med vitlök i. ont i magen, men det gick över. jag äger tydligen ingen vitlökspress. tog jag nästan förgivet att jag gjorde. hm. jättekonstigt. vart har den tagit vägen? om jag nu hade någon.
nyponsoppa och grädde till efterrätt.
blir bara att ligga på soffan ikväll. har kollat på lennartz, nu är det csi och sen 100 höjdare.
och vilket underbart vårväder idag. jag köpte glass när jag gick från jobbet. jag var bara tvungen. och på onsdag (hoppas jag) kommer nyheterna från gb. tophat som jag saknat så länge nu. äntligen!!!

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

jag hade också vårkänslor idag - helt fantastiskt! kändes så himla bra och blev genast mycket piggare! var superkul å hänga igår (om man bortser från provet, haha)

pusspuss

Sandra sa...

Yeeh! Top hat! Visste inte ens att jag saknade den förrän nu :-)