söndag, mars 18, 2007

bakissöndag

igår var det förfest i hammarbyhöjden. fint folk kommer sent. jag och natta blev efterlysta eftersom vi aldrig dök upp. jaja. senare drog jag och natta till debaser slussen och dom andra flickorna ville inte följa med så dom åkte till ace och teatron. debaser var roligt. träffade anna också. vi var ganska fulla. blev några drinkar. sedan nattbussen från gullmars hem.
idag bakis, fiffan. men pat väckte mig och undrade om jag ändå inte hade sovit klart. han kom hit med frukost och glass. hjälpte mig med min dator, så att saker och ting funkar. sen kollade vi på thumbsucker. slappt. men det passade bra. för söndagsölen idag med erika ställdes in. hon åkte på jobb. det blir tisdagsöl istället och röda pumps. schysst.

nu ska jag förbereda min lägenhet för morgondagens eljobb.

Inga kommentarer: