tisdag, mars 13, 2007

underbara vår

jag har börjat tröttna på mina drömmar nu, av alla dess slag. inatt var det riktigt jobbigt, skönt att jag sov själv...jag var nog högljudd men jag var ju så arg.
vaknade till men kände att allt var lugnt, klockar var garanterat inte mer än 02 någonting. jävla skit, 04.05 och 3 minuter senare, pip pip pip...
men det har varit en alldeles förträfflig dag på jobbet idag och sedan har dagen spenderats på stan. först hos kiropraktorn. langade upp plånboken beredd att pröjsa 360 kr då tjejen i repan säger "du går på ditt frikort idag!". jag älskar gratis. mötte a-m och vi tog en fika på soda och sedan långpromenad med solen som lös oss i ansiktet. lycka. sen uträttade jag själv lite ärenden. bland annat gled jag in på myrorna i jakt på ett par röda pumps men gled ut med ett par gummistövlar + svarta söta pumps till sommaren. erika ska köpa ett par röda åt mig på hennes jobb istället.
köpte med mig sushi hem.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

åh, vad mysigt det lät med solpromenad!

duktigt att du hämtade sushi, tog du en "vanlig"?

hoppas allt är bra, måste ses någon dag!

puss & kram

Jennie sa...

ja det blev en 8-bitars från ica...ville testa o se om d funkade. klart godkänt.
hoppas på härligt soligt väder imorgon med så ja kan åka till stan efter jobbet o ha en underbar dag då med.
hoppas du mår bra oxå. ja snart e d dax o ses igen.
puss o kram