torsdag, mars 01, 2007

vill må lite bättre tack...

haft ont i magen hela dagen. kramp och sveda och har stundtals mått illa. efter jobbet åkte jag för att titta på en lampa jag skulle vilja köpa men den var slut. jäkla skit. åkte hem, hoppade i myskläderna, snodde in mig i en filt och bosatte mig i soffan. kollade på massa dåliga tvserier på tv och sov lite av och till. fan vad jag hatar att må illa. när jag några timmar senare beslöt mig för att resa mig ur soffan var det bara att kasta sig över toaletten. mysigt. nu mår jag bättre men är jävligt matt. har ju inte ätit någon mat knappt denna långa dag.
jag käkade grillad kyckling från ica igår??? är det kycklingens fel?
shit vad trött jag är...

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

låter som ett mycket bra förslag - det där med promenad i solsken (får hoppas att den lyser)
magont är inte bra och det kan garanterat ha varit kycklingen...
hoppas du mår bättre nu!