måndag, februari 12, 2007

stackars söt

idag har varit en sån där dag man blir så lycklig av. igår fick jag frågan av någon som sett den här bilden på mig om jag är en sån där som dödar små söta djur på min fritid eller möjligen sysslar med andra läskiga saker? tyckte jag var ganska roligt MEN det resulterade väl i att jag hade störda drömmar inatt. bland annat att jag skulle ta död på ett litet marsvin. fy vad äckligt det var men jag tror tyvärr jag fick död på den.
sen vaknade jag av att jag fick post otroligt tidigt. men det var bara meddelande om att på måndag morgon kl 07 kommer det en sotare hem
till mig och ska göra en obligatorisk ventilationskontroll. känns ju finfint eftersom vi kommer hem från london sent på söndag kväll. fast det är ju bra att jag hunnit komma hem.
helt plötsligt i förmiddags så fanns det inget vatten heller. inget kallvatten iallafall och det gick inte att spola toan. åh vad jätteroligt tänkte jag då och gick till konsum för att köpa bröd. men vattnet var åter tillbaka när jag kom tillbaka sen. jävla tur.
idag har jag ju jobbat igen. och där har det varit total kaos under tiden jag varit borta och idag var det också jävligt stökigt. så det känns faktiskt jävligt bra att jag sluppit allt strul som varit + att jag jobbat idag och jobbar imorgon. sen försvinner jag igen, det är fan skitsnart vi åker till london. imorgon måste jag packa. inhandla lite nödvändiga saker men nu, nu ska jag anmäla mig till det där förbannade svindyra provhelvetet.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

haha - du menar det?!

näää - jag tror inte på dig :)

Kalasis sa...

äsch, du är ju jättesöt på bilden ju :)