onsdag, februari 07, 2007

bilar och "bop"

tidigt imorse kom mats och hämtade mamma och mig. har spenderat dagen i kristineberg. viktor satt redan bänkad i soffan framför tvn när vi kom dit.han kollade på bilar, filmen. så han och jag satt i soffan, tittade klart filmen för att sedan titta på "bop" dvs byggare bob. men kl 10 ville viktor sova så då gjorde vi det. vi fick rycka in som barnvakt idag eftersom viktor var sjuk. vi sov nog i 2 timmar sen vaknade viktor och det första han sa va bilar. jag och viktor bänkade oss i soffan framför filmen och mamma lagade lunch. riktigt slapp dag. har sett bilar 3 gånger och lite byggare bob + pippi långstrump. kl 16 kom mats hem. vi stannade kvar och käkade pizza sen fick jag och mamma varsin flaska mousserande vin som tack för hjälpen. bra att ha en morbror som jobbar på ett vinföretag.
fan slog huvudet i badrumsdörrhandtaget imorse eftersom jag gick upp utan att riktigt ha vaknat. skitont i pannan. men ingen bula som tur är. inte bara pannan jag har ont i. hoppas det inte ska göra ont så länge till. någonstans.

Inga kommentarer: