söndag, februari 04, 2007

för gammal

snart är den här dagen över. tyckte inte alls om att jobba idag. det var kämpigt. igår kom kusin hit så satt vi här ett tag innan v&b och drack vin. hade jättekul och mycket att snacka om. sen drog vi till slussen. ganska tidigt men hade ingen lust att eventuellt uppleva juldagen igen. gick fort. det var bra. igår var det verkligen ungdomsgård. kanske det är allt som oftast bara det att jag är blind. så nu måste man ju börja skärpa till sig. kommer ju aldrig finna något i närheten av en man i min egen ålder om det ska fortsätta så här. men jag hade jävligt kul igår. hade bara trevligt med vänner. dansades en del också. och vem dyker inte upp då bakom min rygg?? jo. ärdetintedusomärninaskusinspanjacken från ace 1årskalas. i samma kläder. men herregud. försökte intyga honom att jag självklart var nina persons kusin och sen kunde han låta mig va. emil var med sist, emil var med nu. bra. senare kom han och ville ta mig till sidan för att prata. jag bad han prata där vi stod på dansgolvet om han nu ville säga mig något. och då klämde han ur sig att min syster (nu va nina min syster helt plötsligt) var kär i hans pappa som spelade i bob hund. alltså vad är det för fel på människan. jag bad han så snällt jag kunde att inte prata med mig mer. störd jävel. haha. vad blir det för historier nästa gång?? klockan halv 3 nångång påminde emil mig att jag skulle jobba idag. fan. och det har som sagt inte alls varit roligt. är för gammal för att klara av jobb efter en riktig utekväll. men igår satsade jag på en kul kväll ute. med tanke på att jag bara ryckt in och jobbat extra idag. det är ju inte sånt som vanligtvis händer.

om 2 veckor sitter vi på planet hem. jag vill åka nu!!

Inga kommentarer: