onsdag, februari 21, 2007

sliter mitt hår tills jag bestämt mig

åh gud vilket dilemma. har blivit erbjuden ett danslärarjobb. 3 lektioner i streetdance, olika åldrar på torsdagar. dock i stenhamra. ganska så jättelångt bort. men det är sjukt bra betalt och jag vill ju göra sånt här. ren street är väl inte helt och hållet min grej men det skulle bli en jävla utmaning. ska man kasta sig in i det livsfarliga eller ska man va mes? ska jag tänka på pengarna?? 2 st heltidslöner i maj skulle ju inte sitta helt fel. kan jag åka till london igen. jihuu! eller bara få känna mig allmänt rik en liten stund. vad ska jag ta mig till? fan jag är ju våg. beslutsångest. jobbigt.
jag har ju ingen musik....jag måste ha massa hiphop. streetmusik. klarar mig inte på min skivsamling här inte.
eftersom jag är lite sjuk och ska upp klockan 04 imorgon igen för tredje morgonen så borde jag verkligen sova. men hur ska jag kunna somna med det här i skallen. oh my god.

4 kommentarer:

PunkPrincess sa...

Hallå tjejen!
Hoppas du är på bättringsväg, förkylningar är inte roligt :(

By the way, ta dansjobbet, tveka inte, du kommer ångra dig...

Puss & Godnatt

Kalasis sa...

Håller med föregående skribent, ta jobbet eller gräm dig över det.

verkligen, ta det!

Jennie sa...

men. åh. min sömn kommer bli lidande. min fritid kommer bli lidande och jag kommer få sjukt mycket hemmaarbete. i don't know....gaaaaaah.

PunkPrincess sa...

precis - där ser du, två mot en!