måndag, februari 26, 2007

äntligen

idag är stambytet påbörjat i min port. min egen lägenhet ska dock inte påbörjas förrän 19 mars. och då är det bara utbyte av lås och eljobb som ska göras. och att jag själv ska packa mig hemåt till mamma under den veckan.
min bror har fått lägenhet och flyttar hemifrån under tiden jag kommer bo hemma. ganska spännande. ska bli roligt och hjälpa till me flytt och sånt.
men allra roligast, imorgon får jag hem min soffa!!! gud så underbart. men det betyder också att mina älsklingar fotöljerna kommer få flytta till ett betydligt kallare och mörkare ställe på obestämd tid. men med soffan på plats kan jag fortsätta dom små inredningsprojekt som finns kvar. införskaffa en snygg golvlampa till hörnet vid soffan. vill ju även få upp min supersnygga taklampa jag köpte i london men det känns som att det får vänta till efter stambytet. tyvärr. gråt gråt.

bara för att så måste jag nog bosätta mig i en av fotöljerna ikväll och kolla ett eller flera avsnitt av queer as folk.

Inga kommentarer: