lördag, februari 03, 2007

half nelson

jobbat min sista fredagsmorgon nu. intar strax nytt schema. jag och anki skrattade åt att vi trots så många år aldrig lagt märke till att kanelbulle heter kanelipulla på finska. jättetråkigt fast det var rätt kul. annars har jag mest kännt mig less idag på allt och alla. jättetråkigt. men det blir väl så när man sett fram emot något och så blir det inte riktigt så. men kusin vitamin gjorde mig glad och imorgon ska vi festa ihop. mycket trevligt. har varit hemma hos pat ikväll och tittat på half nelson, ätit popcorn och glass. sen har vi skrattat åt lite annat trams på internet. mycket bra film faktiskt. köpte ett vinställ idag på åhlens. fast det känns rätt bra att det var ostadigt och gjorde sig inte alls bra där jag tänkt ha det, så imorgon ska jag lämna tillbaka det och så spenderade jag trots allt inga onödiga pengar. bra bra.

Inga kommentarer: