söndag, februari 25, 2007

den här helgen har varit jäkligt bra. i fredags var jag så himla risig, dunderförkyld men tog mig iväg till back to basics iallafall för att suporta mary&jane när dom spelade skivor. och så fick jag mig en glad överraskning när axel helt plötsligt kom förbi. tog mig hem tidigt dock och mådde förvånansvärt bra hela lördagen. lite kort vila efter jobbet bara så kom pat hit och vi gjorde väl inte så himla mycket, käkade chips. drog sen till jonna och marie och förfestade med floukids och vänner innan det begav sig till ace. det var ganska kul. mycket roligt folk där faktiskt. pratade lite med någon klasskompis till lange också. det var trevligt. pat var asfull så vi drog tidigt. vilket bara var bra för idag har jag jobbat hela dagen igen. sen har jag, tack och lov, städat.
och fått mängder med kärleksförklaringar av wizza. haha...

några få kort från london...

















Inga kommentarer: