fredag, februari 09, 2007

fy vilka slödagar...

idag tog jag mig ingen bautasovmorgon som jag råkade göra igår. men jag hade faktiskt ruggigt ont i huvet så jag var tvungen att lägga mig igen efter frukost. att det sen resulterade i att jag tog mig ur sängen kl 15.30 går inte att göra något åt. idag åkte jag hem tidigt på förmiddagen och hallmattan var fylld av post. med det är trevligt. får så sällan post och nu har jag ju inte varit hemma på flera dagar. mötte natta i stan och vi hade lite londontalk. växlade pengar och köpte tunnelbane/busskort. sen gick vi runt och tittade på saker vi skulle vilja ha. när hon skulle träffa sin pappa åkte jag hem till mig och hämtade min tvätt. nu sitter jag hos mamma igen. blivit många dagar här nu. ska ta en promenad till mormor och morfar snart. blir ingen fest ikväll. men det gör bara plånboken gott och delar av min kropp. får se hur det blir imorgon. igår tänkte jag mig en helg hemma för att spara mina pengar till london men kanske blir det lite utgång med natta imorgon. det får vi se.

Inga kommentarer: