fredag, februari 23, 2007

darling

wizza likes me!! härligt att ha en halvkänd bandkille i london som förälskat sig i mig. kanske? har hittat både wizza alex och david på myspace. david är manager och jobbar med både engelska och svenska band. lite coolt.
annars så är jag bara jävligt förkyld och jävlig just nu. varit hos tandläkaren idag och är öm i hela munnen. tendens till hål i visdomstand, vill ju helst slippa dra ut en sån till.
igår var jag på lite personligt möte med tjej som har hand om val till stambytet. mitt nya badrum kommer bli så jäkla snyggt och i slutet på maj kommer det rasa in ca 8000 kr på mitt konto när jag får bonuspengar + återbetalning av hyran. ganska trevligt.
igår träffade jag max så gick vi hem till honom och åt god mat för att sedan gå på bio och se darling. fantastisk film på något sätt. störtskön. är man sådär som överklasstjej???
nä jag måste sova en stund nu. ikväll spelar mary & jane skivor på back to basics sen är det jobba som gäller hela helgen. även fest imorgon när fransmännen kommer och invaderar. och så skulle det ju vara trevligt om man blev frisk.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

är hans snygg?
jag har också sett filmen, jag började böla - jag tyckte så synd om den där gubben...

överklassbrudarna är nog lite sådär tror jag, tur att vi har klarat oss. allt var så stelt liksom, haha
hoppas du har en bra helg gumman, ska på 30-års fest ikväll, igår åt jag, mamma och max på annakhan, det var gott

puss

Jennie sa...

ja stackars gubbe...