fredag, juli 03, 2009

skit vare här

min tå, det gör så ont. det känns som att stortån är ur led. har väl överansträngt foten under veckan kanske? för en vecka sedan gick jag runt i skyhöga klackar som jag fått av natta. sen i lördags när jag var ute i normala klackar kände jag att det gjorde ont i tåleden. och eftersom att jag lyckades göra illa hälen för några dagar sedan var jag tvungen att halta lite för det gick inte att stödja på det öppna såret i hälen. det onda har gått över. jag har hostat några dagar nu istället och igår. ajajajaj tåjävel. efter att ha gått på foten en hel dag så gjorde det inte så ont längre. idag ajajajajaj ännu ondare. nån mer skit jag ska behöva ta nu eller????

hostans känns bättre idag, men jag hoppas inte på någonting. hela dagen är kvar, jag ska jobba ett långt kvällspass....ropar inte hej ännu.

fick dock ligga kvar i sängen en extra halvtimme imorse, för i samma stund som jag skulle gå upp och duscha brakade värsta åskvädret lös. så då fick jag ligga kvar under täcket.

Inga kommentarer: