onsdag, juli 15, 2009

jobbigt att flytta...

aj min kropp värker, men värst känns skavsåren i händerna. har börjat flytta tillbaka mina saker idag. banankartonger som väger bly. mamma och jag hjälptes åt att få upp sakerna ur källarförrådet men jag fick lasta bilen själv. väl hos mig gick det undan, brorsan hjälpte till, vi tjaffsade inte ens. när det var dax att sätta nyckeln i låset fick jag upp låset men inte ur låset ur dörren. jag fick panik. jag vägrade lasta tillbaka allt in i bilen för att jag inte kommer in i förrådet. men brorsan slängde fram sina magiska händer och räddade mig där och då. vi körde ett lass, mer hade han inte tid med. men jag tycker vi fick med mycket.

nu sitter jag dock här hemma ensam och övergiven, mamma har åkt in till stan med mitt busskort och jag har verkligen inget för mig. vad ska man göra när man är fast i haninge???kanske gå till mormor och morfar och säga hej?
får se vad jag hittar på.

Inga kommentarer: