fredag, juli 10, 2009

bu eller bä

jag tycker att det är så himla jobbigt när det drar lika mycket åt båda håll. jag hade så gärna velat gå ut ikväll, umgås med mina vänner och träffa andra roliga bekanta. det verkade ju som att detta var kvällen då alla skulle ut, alla skulle till samma ställe. men precis lika mycket som jag ville gå ut, ville jag bara sitta hemma och ta det lugnt. hur trött som helst efter dessa dagar på dårhuset (läs jobbet). men min första prioritering ikväll var ju såklart vilja. henne ville jag träffa mest av alla. så nicke martina och vilja kom över, vi hälsade på hos mormor och morfar, sen middag hemma hos mamma. senare tog jag och mamma en promenad till ica maxi för att jag var så himla sugen, tänker inte sitta hemma en fredag utan något gott att äta. kl hann bli 22 och maxi stängde, vi handlade lite åt mormor och morfar med så gick en sväng dit efter. väl hemma är jag för trött för att äta det jag köpt. men dessto gladare blir jag en annan dag när jag har massa gott att äta.

trött, sova?

Inga kommentarer: