torsdag, juli 16, 2009

ledig torsdag

och denna lediga dag fylldes med fullspäckat schema.
startade dagen med besök hos kiropraktorn. åkte djurgårdsfärjan ut till djurgården, kändes jävligt skönt att bara glida förbi den sjukt långa kön och vifta lite med mitt sl-kort. mötte upp pappa och co. jag och pappa gick på titanicutställningen och syrran och carina intog junibacken. titanic var väldigt intressant. fick ha lurar på sig hela tiden så att man kunde följa allt som berättades om alla bilder, föremål och modeller som visades. efter lite sen lunch gick vi alla på akvariet. shit vad mycket roliga och lustiga fiskar det finns. det blev en lång dag på djurgården, väl hemma så var det bara att äta fort och lassa bilen med mina saker. fy vad det är jobbigt att flytta. freddan roade sig med att gömma sig i dom tomma förråden och skrämma mig när jag gick förbi med en tung kasse eller kartong. men han var duktig och hjälpte till mycket idag också.
många grannar som frågade om jag var påväg att flytta in. kände inte igen alla. kanske bytts ut lite folk i huset medans jag hållt mig borta.

nä jag pallar inte så mycket mer ikväll faktiskt.

Inga kommentarer: