torsdag, juli 02, 2009

frisk, nä

sjukade mig idag, en av de andra vikarierna kunde ta mitt pass. väldigt skönt. jag sov länge idag. sover ju väldigt dåligt av cocillana. kan ju tycka att jag borde decka rätt bra men jag kommer aldrig dit, ligger i någon slags halvsömn och hör mig själv yra istället för att ligga utslagen av morfinet. men jag hostar iallafall inte. inatt undrar jag om jag inte sovit med min stortå vikt åt fel håll på något sätt, så förbannat ont i stortåleden när jag vaknade. kände av lite ondska på det stället i den foten i lördags när jag gick i klackar men det är ju torsdag idag, inte kan det väl ta så lång tid för lite smärta att bryta ut?

har haft en lugn dag. lite shopping på apoteket. hämtat nycklar hos pappa och ätit middag hos mormor. känner ju inte någon som helst smak men jag tror det var gott.

nu är det väl dax för en hutt cocillana och sedan sängen. fredag och lördag är det faktiskt jobb som gäller. hoppas jag mår ytterligare lite bättre imorgon. har inte råd att vara sjuk.

Inga kommentarer: