fredag, juli 03, 2009

HEJ!!

jag har slutat hosta. helt otroligt. eller visst hostar jag men inte ens i närheten av vad jag gjorde igår när jag höll på att gå sönder av allt hostande. så jag ropar hej, för det vågar jag.

och efter att ha gått en hel dag nu så gör ju inte min tå ont heller. bara om jag böjer det som om jag skulle gå upp på tå. men imorgon. åh, imorgon när jag har sovit en hel natt utan att ha rört på tån. åh jag vill inte ens tänka på den smärtan. jag har väl helt enkelt överansträngt någon klackskomuskel som finns i foten, som nu skriker hjälp, jag är inflamerad...rädda mig.

haft en lugn kväll på jobbet förut om liten dam som kräver ens tid och uppmärksamhet varenda sekund. annars funkar det inte. det var skönt att få gå hem till slut. fiskgrytan var tydligen god idag men jag känner ingenting. jag känner ingen som helst doft och ingen som helst smak. ni är välkomna tillbaka mina små sinnen.

Inga kommentarer: