måndag, augusti 04, 2008

längesedan nu

nu har jag inte skrivit på ett tag. förra veckan var jag i smögen måndag till torsdag och det var fantastiskt härligt. solen sken från blå himmel varje dag. dock var det alldeles för varmt men det gick. jag åt mängder av skaldjur, det var nog det ända jag åt när jag tänker efter. så himla gott och skaldjurskoma varje kväll i stort sätt.
badade i havet gjorde jag med, flera gånger. fångade även krabbor med viktor. mycket fantastiskt det finns i havet när man tänker efter. fast när krabborna ska nypa en i tårna skriker jag en aning för då blir jag rädd.

i fredags åkte jag och rene till norrköping. vi befann oss i lejongropen och såg markus krunegård och kent. sååååå fantastiskt bra att jag bara kan le. efter blev det några drinkar på palace och sen lite hugos. sunkan, gamba och kisa....markus bandkillar. vi dog, dom var så roliga fulla och trevliga.

när vi skulle åka hem på lördagen gick inte allt som planerat. vi skulle byta tåg i eskilstuna. (vi tog ett byte för att komma billigt undan) men vårt tåg var 4 min sent och tåget i eskilstuna väntade aldrig in oss stackare som skulle till sthlm så vi fick glatt åka med till västerås efter mycket om och men. där var vi i en timme innan vi fick komma med ett tåg till sthlm. dock fick vi åka första klass för det var bara det som fanns kvar. så det tog oss ca 5 timmar att åka norrköping-stockholm. till slut orkade vi inte vara sura utan skrattade mest åt vårt förbannade öde hela vägen hem.

förfest hos pat, festa på debban och sen massa so you think you can dance, och lite annan dans. jag är fortfarande helt död efter helgen.

Inga kommentarer: