tisdag, augusti 26, 2008

vart tog dom lata dagarna vägen???

flyttat som en tok, sprungit fram och tillbaka mellan lägenheterna för att flytta saker. så nu värker min kropp något så fruktasvärt. men det är klart. jag har bara flyttstädning kvar och bokning av besiktningstid. har kommit iordning rätt bra i nya lägenheten.
igår passade jag även på att umgås med lite klasskompisar och äta en mysig middag.

idag började skolan. min nya basgrupp hoppas jag blir okej, inga negativa vibbar ännu. och bara det är ju ett gott tecken.
men nu är det igång. inga mer lugna stunder på mycket länge känns det som.

sitter i min fotölj men datorn i knät och har lite so you think you can dance-paus. sen måste jag raka benen för imorgon har vi kompressionsbehandling av ben på schemat. ingen lust att visa mina lurviga. så jag ska snygga till dom, hehe.

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

hehe - det var snällt av dig!

hoppas det blev en bra grupp :)

kram & puss