lördag, augusti 23, 2008

så var den här sagan slut

jaha, då var sista dagen kommen. idag måste jag packa klart allt jag hade med mig till stockholm för sommarlov. måste säga att jag andvänt en ytterst liten del av allt jag tog med mig. en läxa till nästa sommar.
ikväll ska det hinnas med vin eller öl. imorgon tidigt åker vi till norrköping och sen är det allvar som gäller igen. jag vet inte om jag är redo. det kommer nog ta några dagar innan jag har installerat mig. och jag hoppas inget oväntat sker med lägenheterna och så. har inte riktigt koll på om den där förbannelsen hänger kvar eller inte.

igår hade jag rene och pat en singstarkväll i solberga. första gången jag ens provade det där spelet. tog många låter innan jag sjöng så att det hördes. jag hatar att sjunga (inför folk). men det släppte till sist. en slapp kväll som inte kostade några pengar. precis vad jag behövde. även om det inte var det jag helst önskade så här tätt inpå att jag ska flytta tillbaka.

Inga kommentarer: