lördag, augusti 30, 2008

igår...

var jag på fest på våning 13 i vattentornet. min klass huserade rätt bra mellan lägenheterna där. eller vårt klassgäng. vi var alla bra fulla och glada. min kamera gick sönder. jag tappade den inte eller något utan när jag fotade så bara låste sig objektivet. har fått gå och lämna in skiten hos onoff idag och har jag tur går allt på garantin. annars får jag köpa en ny. men jag har inte råd med det nu.
festen var förövrigt riktigt trevlig och en kille visade massa trolleritrick med kortlek. ja det var på den nivån att vi var tvugna att gnugga våra ögon och ta upp hakan från golvet. vilken kille. jag var tvungen att gå därifrån för att han var så bra. men jag saknar min kamera nu.

adressändring håller på och kukar sig såklart med. skickar in min andra ändring nu och tjejen på telefon igår borde inte jobba med service.

besiktningstid är inbokad med. så nu måste jag se till att flyttstäda. känns ju inte alls lockande.

ikväll kommer några av tjejerna och kollar in min nya lägenhet. sen ska vi nog på eftersläppet till syrrornas finsittning. det ska dock bli en billig kväll för min del.
och inte kan jag fota och visa hur jag bor heller. jävla kamera.

Inga kommentarer: