tisdag, augusti 05, 2008

ikväll...

...ringde en norrköpingskvinna till mig angående en lägenhet som hon ska hyra ut. hon fastnade för mig av alla som mailat intresse och jag ska åka iväg nästa helg och titta på den och träffa henne. en ett rum och kök på slottsgatan. det kan nästan inte bli så himla mycket bättre. och har jag riktigt tur kanske jag kan bo där hela min studietid. men iallafall ett år till att börja med. om jag nu får flytta in. men inget tyder på att jag inte får det. så nu får vi hoppas att detta går vägen.

ikväll var det middag hos pappa, bus med syrran och lite allsång på skansen mellan telefonsamtalen. eg borde jag packa nu till way out west med det känns som att det blir imorgon istället. inte för att jag har tid imorgon men det måste lösas på något sätt iallafall.

Inga kommentarer: