onsdag, augusti 27, 2008

kompression, javisst!

min basgrupp idag var lite trevande. men vi är sju nya ansikten som inte känner varandra så det beror nog mycket på att det var första tillfället. jag hoppas det. jag hoppas detta blir en bra grupp.
sen hade vi kompressionsbehandling av ben, mycket att tänka på. måste vara perfekt. inte ett endaste litet veck får förekomma. hade dock jävligt svårt att få till åttorna med den första lindan som var helt värdelös och stum i jämförelse med den jag senare provade som var jätteelastisk och då gick det superlätt istället.

jag anette och lea var ute på en 6 km powerwalk i regnet. det var superskönt. det regnade mycket men man fick ändå inte känslan av att man var så blöt. sen smet jag in på biblioteket och lånade med mig en bok, samtalsmetoder. har även beställt fem böcker från biblioteket i linköping. hoppas dom har kommit till fredag.

ska sätta mig och läsa kursplanen, så att man faktiskt har koll på läget.

3 kommentarer:

PunkPrincess sa...

duktigt med en promenad, tror jag ska unna mig en sådan ikväll!

puss

Jennie sa...

ja det är sånt man måste göra här för att få dagarna att gå, haha. jag ska försöka hänga med ut dagligen på deras promenader. det gör ju bara kropper och knoppen gott.

puss

PunkPrincess sa...

o ja! man mår så mycket bättre även om det är motigt att få på sig skorna och ta sig ut.

det låter som en god plan

ha en fin helg stumpan!