måndag, augusti 11, 2008

så var den här dagen snart över...

och idag har jag träffat helena, tror det är 1,5 år sedan sist. var jätteroligt att vi äntligen fick till det innan jag flyttar tillbaka till norrpan.
sen gick jag runt på stan med värsta shoppingsuget. vart dock inte så mycket mer än ett par skor för 75 kronor på myrorna. helt okej helt okej.

väl hemma ringde jag norrköpingskvinnan som jag ska hyra lägenheten av så nu är allt för söndag fixa. lite jobbigt och åka fram och tillbaka till norrpan på söndag men ibland måste man göra viktiga saker.

en annan förträffligt trevlig sak är att sandra ska flytta till linköping. vi kommer bo jättenära varandra. hoppas bara dom får tag i lägenhet och så, så att det inte blir några ändrade planer.

jag är jämt trött. vitaminer??

Inga kommentarer: