torsdag, augusti 28, 2008

inatt...

drömde jag att mitt bredband exploderade, eller dongel som dom säger i tevereklamen. det var en oerhört jobbig dröm.

varit ledig idag, tyvärr inte gjort så mycket vettigt om man ska kalla det vettiga för plugg. men jag har köpt ett bord och ett par stövlar.

en powerwalk med tjejerna idag med såklart. mina höfter krampar men det är inget att göra åt. min kropp är som den är och så är det helt enkelt. köpte godis på vägen hem som jag varit så himla sugen på hela dagen. ikväll är det gårdsfest på innergården, invigning med trubadur och lite tilltugg. den är tydligen nyrenoverad min innergård. väldigt fint är det. jag beskådar dock allt från mitt fönster.

funderar på om jag ska ge plugget ett försök eller invänta morgondagen då jag ska hämta mina böcker jag beställt. även om bara en har med studierna just nu att göra. något roligt på tv kanske?

Inga kommentarer: