lördag, september 16, 2006

överlevde

igår var jag på lite kräftskiva hos mormor och morfar. tog mod till mig att åka dit fast att jag inte ville egentligen. dom hade köpt svenska kräftor men det blev ingen speciell smakupplevelse för min del. aptiten fanns inte där och min förkylning gjorde att jag inte kände all smak. det var synd. sen åkte jag in till stan, brorsan körde mig till pendeltåget. träffade staffan, det var flera år sen. var kul att prata och resan gick betydligt fortare. sen träffade jag emil på centralen. jag berättade men han hade ingen aning sa han.
for vidare till ove med skägget, till kompisars hemliga klubb. mötte upp rene pat och jenny. våra kära vänner på klubben var lite läskiga i deras masker. jobbigt att inte kunna urskilja ansiktsuttryck. det blev ju absolut en lyckad premiär. fullsatt och lite fler än så. och kö utanför. vilken hit. kommer bli fler gånger.
men jag drog hem tidigt, gjorde sällskap med natta. jag var trött och inte på nåt humör. hade ju inte druckit nåt heller.
har ju inte jobbat idag. kände igår morse att jag omöjligt skulle vara kapabel till nåt sånt. ringde mig ledig. och jag är så himla förkyld och lite hostig idag. men jag mår lite bättre...ögonen är lixom inte ständigt blöta. igår var jag så fruktansvärt ledsen.
idag dock vaknade jag av att ja blev skjuten i huvudet på ikea...vi sprang för livet jag med flera. för det brann. men så kom vi ut och pang fick jag en kula i huvudet. det gjorde ont. men jag vaknade. så jag låg där och blodet rann men jag dog ju aldrig. ropade på hjälp och försökte ringa på mobilen men sen kom jag till det där stadiet "herregud, jag ligger ju för fan här hemma i min säng". då var det bara att skaka av sig allt obehag.
ska väl ta tag i dagen. senare blir det flempan. måste hålla mig sysselsatt så jag inte går under.

Inga kommentarer: