onsdag, september 27, 2006

så trött så trött

det är fan ingen bra idé att på en tisdagkväll efter jobbet prata i telefon, på msn, laga gröt, äta gröt, göra smörgåsar och fixa sig till sängen samtidigt. och till råga på allt så ringde mamma mig efter att jag lagt mig. jag kunde bara inte somna, vred och vände mig i sängen tills dess att det nästan var dax att gå upp. klockan ringde ju såklart 04.06. hej och hå, pigg och glad. typ ingenstans.
lugn dag på jobbet dock, sen hem och fixa innan det bar iväg på nästa. det brann dock vid tunnelbanan så trafiken stod stilla för en kort stund. men jag kom iväg relativt i tid ändå. sen i brommaplan dock var det kuta till bussen som gällde. sen har mina dansanta små barn varit allmänt jävliga och tramsiga idag. men dom körde på bra. jag är ganska trött nu. blir nog snart sängen.
sista baba ikväll. men det orkas inte med. alla som är där har säkert roligt. men jag nöjer mig ganska bra med min säng och lite sömn.

godnatt gott folk.

Inga kommentarer: