torsdag, september 21, 2006

då har jag äntligen kommit mig för att städa lite. inte storstädning fullt ut men halvvägs. brorsan va här uppe en sväng också tidigare idag. han jobbar just nu på dagiset här i närheten. tror dom ska måla om allt utvändigt.

igår trodde jag att jag skulle få gå hem från munsö. vi hade ju hört att adelsöfärjan havererat tidigare under dagen och när vår buss inte kom så vart jag riktigt nervös. men bussen var bara 5 minuter sen och jag kom hem som jag skulle. kom dock i säng ganska sent fast att jag var hur trött som helst.

idag fyller johanna 24 år, grattis grattis.

för övrigt så har jag kommit på värsta grejen. kan bli bra.

nu ska jag snart fixa lunch. känns egentligen meningslöst men jag måste försöka få i mig lite i alla fall. imorgon är det fredag, skönt. längtar till helgen. inte för att den kommer ge mig så mycket.
imorgon dock ska vi ses igen, jag hoppas det kommer gå bra.

Inga kommentarer: