måndag, september 25, 2006

ja åh gör det

det lutar åt att sandra min söta vän kommer och hälsar på mig i helgen. skulle vara så himla roligt. längesedan vi träffades utan killar med.
vi ska ha himla kul i alla fall. på lördag blir det ju vänner och bekanta med. vi har faktiskt varit på vänner och bekanta en gång jag och sandra. tog många vändor innan vakten ville släppa in henne eftersom hennes leg hade råkat gå ut. det vart en rolig kväll har jag för mig.
göra nåt roligt av fredagkvällen med såklart. jag hoppas verkligen hon kommer.

sitter och äter, makaroner och burkköttfärssås. inte så jäkla smarrigt men jag måste ha mat i mig. ska ju strax iväg och dansa. hoppas jag orkar.
vad kan man göra för roligt med 2 paket bacon?? nu när jag har köpt dom för 2 kr / st ska jag väl endå se till att göra nåt ätbart med dom.

ser fram emot helgen. ska ut och ha kul. jag vill köpa nya kläder.

1 kommentar:

Sandra sa...

Vi har faktiskt varit på Vänner & Bekanta två gånger :-)